søndag den 6. marts 2011

Parterapi og "nørkling"

Lige nu sidder jeg og ser Parterapi på TV1000 Nordic imens jeg hækler derud af. Hvor er den bare sjov! :D Nikolaj Lie Kaas har altså også de underligste roller! Men han er jo sjov, synes jeg i hvert fald.

Jeg var jo gået i gang med at hækle fabeldyret, men så rutineret er jeg ikke endnu. Så nu hækler jeg bare små firkanter, som med tiden skal blive til en pude. Spændende om jeg får færdiggjort det projekt ;o)

Hvad har i ellers lavet i weekenden?

3 kommentarer:

Navnløs sagde ...

Jeg elsker også Lie Kaas - Specielt når han skal spille kikset eller overlegen, for det gør han altid så mega gennemført :-)

Amanda sagde ...

Nikolaj Lie Kaas er en fantastisk skuespiller! Jeg så en film med ham i dansk, hvor han var meget ung, han lignte dog stadig selv selv! :D
---
jeg blev også ret så skuffet, men så skal jeg heldigvis i fuld narkose, så jeg ikke kan se og høre hvad de laver med min mund :o

Stine sagde ...

Jeg synes lidt der mangler et billede af de hæklede firkanter, jeg er nemlig ret nysgerrig efter hvad det er for nogle ;)

Jeg har også lige set en film mens jeg hæklede. Det er så hyggeligt!