lørdag den 5. marts 2011

Et lille pip

Så sidder jeg her lørdag eftermiddag og tænker "hvor søren er mit blogindlæg fra i går?". Jeg fik da slet ikke skrevet. Hovsa! :o) Det er jo hvad der sker.

Hundesvømning i torsdags gik rigtig fint, havde troet hun var mere angst end hun var, så det er jo kun godt. Har købt et 10-turs kort dertil, så nu skal vi derud igen her først på ugen.

I dag har jeg været ude ved Mark. Det var rigtig hyggeligt. Vi ses altså bare for lidt, øv øv. Jeg har faktisk også ryddet op og gjort rent i dag. Støvsugede endda under sengen. Det trængte det vidst også til ;o) Og nu har jeg så sat min far igang med at udtænke en sko-opbevarings-plan. Jeg tænker noget ala rundstokke på væggen..

I aften står den bare på afslapning og at sove med min søster, det er efterhånden fast rutine i weekenderne ;o)

Ingen kommentarer: