tirsdag den 8. marts 2011

En lille syg hund


Jeg har ingen penge. Nu har jeg endnu mindre. Jeg kunne ikke stå for Bilkas tilbud om Disney klassikere til 79 kr. Jeg kom hjem med Snehvide, Pinocchio, Dumbo, Bernard & Bianca og Herkules. Dumbo talte min søster om forleden og siden har jeg bare haft lyst til at se den, så det skal vi i morgen.

Forleden da min søster var ved at rede min seng (dvs flytte hendes sengetøj herind, for at sove her), tog Zafira lige hendes dyne og "byggede rede" af og så lå hun ellers der og sov et par timer, indtil vi smed hende ud, da vi selv skulle sove og skulle bruge dynen.

(Og alt rodet i baggrunden...det er væk ;o) Jeg ryddede op i lørdags haha)

Zafira har en tendens til at bide negle og poter i det hele taget, så da jeg i dag stod op, havde hun bidt hul på trædepuden. Så jeg måtte bade hendes pote og forsøge at forbinde den. Det gik ikke ret godt! Kunne ikke få det til at dække overhovedet, så jeg nøjedes med at putte en sok om poten, dels for at undgå bakterier i såret og dels for at undgå hun bider/slikker mere i det. Nu er vi for alvor nød til at udtænke en måde, hvorpå vi kan få hende stoppet i at bide i poterne. Forslag modtages med kyshånd :o) Det er jo trods alt synd for det lille pus, at hun skal rende og halte - og ikke mindst fordi hun er udstyret med ufattelig dårlige hofter, som ikke gerne skulle overanstrenges.
Nå, mon ikke det heler hurtigt :o) Hun er vidst mere pylret end hun egentlig har ondt, for hvis der er mad i sigte eller mor lige kommer hjem fra job, så halter hun ikke. Så helt galt er det da ikke.

I må sove godt, men det gør i nok allerede ;)

2 kommentarer:

Joan sagde ...

iih det lyder godt, vil glæde mig til at se dig.. ;)

Mette JR sagde ...

Hej. Tak for en meget hyggelig dag :)