lørdag den 28. juli 2012

En tur i byen

I går var jeg lige et smut inde i byen. Skulle egentlig bare have noget creme, fordi jeg til min store gru var løbet tør. Kom hjem med lidt mere end det, da jeg også havde en check til H&M der skulle indløses.

En lille sød sommerkjole. Jeg kan altid bruge flere kjoler. Jeg har nemlig ikke nogen kun to rækker på den ene hylde samt et fyldt bøjleskab. Nej, det er ikke for mange. 

To par shorts. Det mangler jeg altid. Har kun to par (og så et par hundetræningsshorts), så de er mere end velkomne i mit skab.

Da jeg gik ud med posen i hånden, kunne jeg ikke lade være med at smile lidt. Jeg er nemlig gået en str. ned i bukser! Det er virkelig fantastisk og selvtilliden havde det bare ekstra godt i går. Jeg har længe gået og håbet lidt, at jeg kunne gå ned, men troede ikke det var muligt pga min kropsbygning, men det var det altså. Når man så har ligget i bikini de sidste par dage og føler sig lidt sommerbrun, så kan man da ikke undgå at føle sig en kende lækker, kan man? ;)

1 kommentar:

Piskeriset sagde ...

Ah, det er så skønt at gå en størrelse ned, og når det så er kombineret med en fin brun sommerfarve - nice :-)