onsdag den 15. februar 2012

Nyt design

Så blev jeg klar med det nye design. Er ikke helt tilfreds egentlig. Forstået på den måde, at jeg synes det er lidt træls, at man ikke kan få baggrundsbilledet til at være "fast", har ellers prøvet med den indstilling, men det vil ikke helt som jeg vil. Kan i andre med mindre skærm overhovedet se, at der både er et par til venstre og et til højre? Er i tvivl om i kan se Stefan, Damon og Elena til højre. Har ellers brugt den størrelse, blogger selv siger man skal..
Håber i lige vil komme med et par ord om, hvordan i oplever designet :)

Men i hvert fald er temaet "love triangles." Kate/Jack/Sawyer fra Lost og Stefan/Damon/Elena fra The vampire diaries.


I går fik jeg ellers en ny halskæde af mor og far, det var en gave fra jeg var færdig med eksamen. Måtte vælge noget, men vidste ikke hvad jeg ville have, men i går fandt jeg denne her fine halskæde, som jeg gerne ville have :)

4 kommentarer:

Christina sagde ...

Jeg kan ikke se Stefan, Damon og Elena :( ..

Blev lige så glad, da der stod at der var billeder af dem. Jeg kan kun lige se Damon. Gufguf!

Christina / frkstubba.blogspot.com

Katja sagde ...

Jeg kan se Stefan, Damon og Elena i midten, og Lostierne på hver side. Er det sådan, det skal se ud? Kan i hvert fald rigtig godt lide det. :D
Og sikke en smuk halskæde!

Katja sagde ...

Ah, nu forstår jeg. Jeg kan kun lige skimte Damons skulder - kan kun se dem alle tre, hvis jeg zoomer ud. :/
Det er da irriterende, ja. Kan godt forstå du får lyst til at skifte til WP. Det bruger jeg og er glad for det. :)

Unknown sagde ...

Hej, rigtig lækker blog! :)
Måske burde vi følges?
Hvad siger du? (:
Forresten, så har jeg en give away kørende på min blog - kig forbi (-;

Hugs,
Patrick Pankalla
pankallabypatrickpankalla.blogspot.com