fredag den 25. november 2011

Mest spændende bibliotekstur nogensinde....



Er i ikke bare allesammen misundelige nu?
Ej, jeg har jo en skriftlig matematik eksamen lige om hjørnet og mundtlig kemi er der også kun godt to uger til, så jeg tænkte jeg hellere måtte låne lidt bøger. Om ikke andet, så ser det da ud som om jeg læser lidt op ;) Er slet ikke begyndt endnu! Haha :)
Hvorfor bruger jeg ikke bare mine egne bøger? Jo, det er fordi de ligger online og jeg gider ikke bruge alt mit blæk på at printe så mange sider ud! Og det er så løgn... for der er faktisk slet ikke noget blæk i min printer!

Nå, lidt andet fik jeg da med hjem:
Weisberger, Lauren: Djævlen går i Prada.
Den skal jeg læse i forbindelse med en december udfordring i denne gruppe på goodreads.

Sebold, Alice: Her fra min himmel
Jeg lånte den også i januar, men der var min oldemor lige død, så det var simpelthen bare for hårdt at læse den. Nu prøver jeg så igen. Den er jo også en del af min egen bogudfordring.

Mead, Richelle: Frygtens skole (Vampyr akademiet #1)

Jacquette, Rodolphe D.: Da himlen faldt ned, anden del (tegneserie)
Egentlig bare noget jeg hygger mig lidt med, når jeg gerne vil læse, men alligevel er lidt for træt :) Det er nu meget sjovt.

1 kommentar:

Amanda sagde ...

haha, ej hvor sjovt. Jeg var desværre ikke til stand-up i går, selvom jeg gerne ville. Jeg kan godt forstå at du ikke ville gå hen og sige hej, hvis du ikke var sikker. Men det var ikke mig. uhyggeligt hvis jeg har en dobbelganger derude(;