tirsdag den 8. november 2011

Hvordan går det?

Hvordan går det Irene?
Jo tak, det går dårligt.

Jeg har lige siddet og lavet alt det jeg kunne på fem kemirapporter. Jeg mangler bare at lave forsøgene og indføre resultaterne nu - og så diskutere dem, men det er jo svært uden resultater. Og så gik det op for mig: jeg er en dum skid, der ikke fatter noget som helst. Jeg er på vej til at dumpe kemi. Og nok også matematik. Og hvis jeg dumper, kan jeg ikke læse videre :( Har skriftlige eksaminer i starten af december (5., 6. og 9.) og mundtlige i starten af januar (fem stk: dansk, engelsk, mat, kemi, biologi).
Her i weekenden skal jeg på laboratoriekursus i biologi, hvor jeg skal lave de forsøg der hører til biologi på c niveau. Weekenden efter skal jeg på laboratoriekursis i kemi. Jeg glæder mig på ingen måde! Håber bare på, at få en masse ud af de forsøg, så jeg måske kan snige mig op på et 2-tal. 
JEG FØLER MIG BARE SÅ DUM OG SOM EN TOTAL FIASKO!

Beklager, men det skulle lige ud.