lørdag den 15. januar 2011

TVD overvejelser

Hmm hmm.
Som den opmærksomme læser nok kan se, så har jeg lige lavet et nyt layout :) Synes det trængte - det blev lidt for hvidt.

Sidder lige og overvejer om jeg skal købe The Vampire Diaries bøgerne på engelsk, eller om det mon er dumt? Blev skuffet da jeg læste Twilight, synes det var alt for børneagtigt - og no offence til jer, men den gjorde bare intet ved mig. På den anden side, det gjorde filmen heller ikke. Men serien The Vampire Diaries synes jeg er fantastisk! Og vil gerne læse bøgerne, så er det bare om det skal være dansk eller engelsk.. Er der nogen der har noget klogt at byde ind med her? :)
Jeg kunne i hvert fald godt lidt Charlaine Harris serie om Sookie Stackhouse (okay, det er løgn! Jeg har kun læst første bind, men toeren står på hylden og kalder).

Ingen kommentarer: