Sider
Startside
Bag skærmen
Anmeldelser
Bogchallenge 2013
De udvalgte 2013
Viser opslag med etiketten
forelskelse
.
Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten
forelskelse
.
Vis alle opslag
mandag den 6. december 2010
At være eller ikke at være?
Jeg tror måske, jeg er forelsket. Eller lun på en. Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg har lyst til at være det, eller ikke. Om jeg tør, eller ikke. Det er ret kompliceret!
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)