Viser opslag med etiketten forelskelse. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten forelskelse. Vis alle opslag

mandag den 6. december 2010

At være eller ikke at være?

Jeg tror måske, jeg er forelsket. Eller lun på en. Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg har lyst til at være det, eller ikke. Om jeg tør, eller ikke. Det er ret kompliceret!