tirsdag den 14. august 2012

Top ti tirsdag: Par der ville fungere



Top ti tirsdag er hosted af The Broke and the Bookish. Hver tirsdag er der et nyt tema.
I denne uge er temaet "Top Ten Book Romances That You Think Would Make It In The Real World". Top ti romancer jeg tror ville have en chance i virkeligheden.

1. Noah & Allie, The Notebook af Nicholas Sparks. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at det ville holde i virkeligheden.

2. Holly & Gerry, PS. I love you af Cecelia Ahern. Jeg ved godt, det ikke er en happy ending, men deres forhold er bare så smukt beskrevet og så realistisk. Jeg ville elske at have en mand som Gerry. Jeg ved også, at deres forhold ville kunne fungere i virkeligheden.

3. Katniss & Gale, The Hunger Games ad Suzanne Collins. Åh jeg får problemer nu! ;) Der er et ordsprog der hedder "If you have to invite your best friend to your wedding, you are marrying the wrong person". Og det Gale gør til sidst i bog tre, det beviser bare, at han elsker Katniss rigtig højt og vil hende det bedste. Det kræver sin mand. Derfor tror jeg på dem i virkeligheden. 

4. Ron & Hermione, Harry Potter af J. K. Rowling. No words needed.

5. Katie & Alex, Safe Haven af Nicholas Sparks. De er bare skønne sammen! Psst! Har i set at Josh Duhamel skal spille Alex i filmatiseringen?

Det var det. Jeg er godt nok dårlig til det her! Jeg har mange par, jeg hepper på i film og bøger, men ikke noget jeg tror ville kunne fungere herude i virkeligheden. Desværre!

Ingen kommentarer: