fredag den 17. august 2012

Nummer 5 & nummer 5 (& nummer 5!)

Sabrina har tagget mig i en ny blogleg, som jeg da gerne vil være med på.


Fremgangsmåden er følgende:
1. Find din mappe med billeder på computeren
2. Vælg mappe nr. 5
3. I den mappe finder du billede nr. 5
4. Smider det på din blog, med en beskrivelse
5. Derefter tagger du 5 andre bloggere til at være med til denne leg

Jeg er meget organisatorisk, så jeg har mange steder med billeder, alt efter om de er på min eksterne harddisk eller ej, så jeg valgte dem, der endnu ikke er røget derpå. I den 5. mappe i den billedemappe, er der endnu flere mapper, sorteret efter dato. Jeg valgte så igen at tage mappe nummer 5 og det er derfra dette billede stammer:
Billedet er fra d. 27. januar 2012. Mit kamera var stadig forholdsvis nyt og fordi det havde sneet hele dagen, skulle jeg ud og prøve mig lidt frem med det hele. Fokus er ikke særlig godt, men som sagt var kameraet nyt for mig endnu. Er ikke særlig tilfreds med billedet, men tør nu godt vise det frem. Vi har jo alle startet et sted.

Jeg vil så gerne tagge Tanja, Rebecca, Maja, Christina og Mathilde - og så beklager jeg hvis I allerede er tagget! :)

Ingen kommentarer: