mandag den 27. februar 2012

Tanker om bloggen



Jeg har gået med tanker om bloggen det sidste stykke tid. Engelsk vs dansk, eget domæne vs blogger vs wordpress. Jeg er kommet frem til en foreløbig konklusion: begge sprog og blogger. Jeg vil gerne skifte navn og adresse til boghunden.blogspot.com, men ved ikke helt, hvordan jeg skal fikse det. Jeg kan bare ændre i navnet på denne blog, det er langt det letteste, men hvordan skal jeg få givet besked til alle jer dejlige læsere? Ville være smart, hvis man kunne sende en samlet besked til alle faste læsere! :) Må nok tage den lange vej og skrive en besked til alle følgere i god tid...
Mht. sprogene, så vil jeg sideløbende køre en engelsk blog, så det er ikke noget, der vil få betydning for jer, med mindre i gerne vil følge den. Med tiden vil jeg gerne have eget domæne og så med en "sprog" knap på forsiden, så man selv vælger, om det skal være engelsk eller dansk, men det virker temmelig uoverskueligt lige nu, så jeg bliver bare her indtil videre.
Når jeg opdaterer til boghunden.blogspot.com, skal jeg nok give jer allesammen besked! :) Jeg skal bare lige tænke det helt igennem først!

Hov. Helt impulsivt og uprofessionelt kommer jeg da lige til at tænke på, at hvis man følger med blogger, vil man vel blive ved at følge, selvom jeg navnet foran blogspot.com? Eller hvad? Det samme gælder måske for bloglovin? Og så er problemerne jo egentlig løst... Er der nogen der har lidt forstand på sådan noget, som kan fortælle mig, om jeg har ret? :)

3 kommentarer:

Mælkebøttepigen sagde ...

Dine faste læsere følger med, når du ændrer navnet på bloggen:)

Det andet kan løses ved, at du ændre navnet til boghunden, og så opretter en blog med raenne90, igen, hvor du skriver, at bloggen er flyttet. Lidt besværligt, men ja :-)

Irene E. Jensen sagde ...

Hold da op, dejligt med et hurtigt svar! Ved du hvad, det tror jeg faktisk bare jeg gør så! :) Det lyder jo nemt. Og hæhæ...havde slet ikke tænkt på det med at lave raenne90 igen. Skørt! Men tak for hjælpen! :)

Piskeriset sagde ...

Pøjpøj med blogflytningen. Gør det hellere i dag end om en måned, for så er der bare flere indlæg, og det bliver mere besværligt. Taler af erfaring ;-)