fredag den 9. december 2011

Julechallenge #8+#9

I går skulle jeg vise noget hjemmelavet. Det er altså ret svært, for jeg har gang i mange ting lige nu, men min sweater er jo ikke færdigstrikket endnu. Og den er ligesom det første "rigtige" jeg strikker. Men jeg har da et billede, jeg engang selv lavede. Det er ved at være et par år siden efterhånden.



I dag skal jeg give min bedste opskrift på julegaver... Det er ret simpelt. ELSKER de tilbud der er her i december, så kan godt lide at have råd til at købe alle de fine ting. Derfor køber jeg altid julegaver tidligt. Det er min opskrift. I år købte jeg det meste i september og oktober. I en god butik kan man godt få byttemærker på allerede der :) Og ellers skal man bare vide, hvad folk ønsker sig og ikke får af andre. Jeg har aldrig fejlet endnu i hvert fald. Så det er min bedste julegaveopskrift!

Ingen kommentarer: