mandag den 12. december 2011

Julechallenge #11

Ja fik ikke skrevet i går, var sent hjemme :)
Vi var nemlig i Den Gamle By. Hold da op, hvor var det bare ikke særlig julet. Der var lidt udstillinger, men det var det. Vi talte lidt om, at vi skulle have taget til Tønder i stedet. Det havde været gratis og mere spændende :) Men nu har vi da prøvet det!
Kan da lige fortælle om mine gaver. Fra min mor fik jeg et sødt pandoraled med et dådyr. Af min søster fik jeg Band Hero til Playstation. Har godt nok kun en guitar og mikrofoner, men skidt pyt! :)

Jeg vil prøve at vise mit hus udefra, men det regner en del lige nu, så jeg venter på tørvejr. Kan godt ske jeg må vise jer det en anden dag, hvis det her fortsætter. Men satser! ;)

1 kommentar:

Andra sagde ...

Åh, jeg får helt lyst til at genlæse bøgerne, når jeg snakker om dem! :D
Lige præcis! Det er så ærgerligt, når forfatteren ændrer alt for meget på deres personlighed. Den skal ligesom være ... realistisk.

Det er helt i orden! :)