lørdag den 19. november 2011

Ups!

Min telefon er til rep. for tredje gang, så har ikke lige mulighed for upload af billeder lige så hurtigt og nemt som jeg plejer. Bær over med mig :)

Det her indlæg er planlagt. Mens I læser det her, sidder jeg i Haderslev på laboratoriekursus i kemi. Jeg håber I andre har det lidt sjovere end mig ;) Forventer i hvert fald at det bliver kedeligt og meget hårdt, når jeg stadig er sløj.
Nå men... I går var jeg så på biblioteket. Skulle bare lige se på julebøger og så hente en reservering. Men det blev til lidt mere. UPS!! Det sker bare altid. Men på den anden side, nu har jeg ikke købt bøger siden september, så er det vel okay? :P Undskyldninger kan jeg sagtens komme med mange af. Haha.
Nå, men her er hvad jeg fik med hjem.

Rowling, J.K.: Harry Potter und der Stein der Weisen
Ja. Harry Potter #1 på tysk. Jeg glemmer alt for meget tysk, så nu skal det lige genopfriskes. Det skal nok blive sjovt! Regner selvfølgelig med at have den danske ved siden af til navne, forbandelser og den slags..


Kuipers, Alice: Livet på køleskabsdøren

Dickens, Charles: Et juleeventyr
Det er faktisk lidt pinligt, men jeg har faktisk aldrig læst det før. Ups!! Så det må jeg hellere få gjort! Glæder mig helt til at sidde i sofaen med varm kakao, æbleskiver og en varm gasovn :)

Julin, Mette: Sandheder og løgne

Pfeffer, Susan Beth: Mens vi endnu er her

Ingen kommentarer: