tirsdag den 30. august 2011

En tur i biografen

I lørdags var jeg en tur i biografen med min mor og søster. Vi var inde og se Dirch. Hold nu op, der var mange pensionister haha. Filmen vi så var Dirch.
Vi kan allesammen godt lide hans film og andre projekter, så vi måtte jo ind og se filmen. Jeg kendte personligt ikke ret meget til hans liv, så det var ret spændende. Jeg skal ikke sidde her og gøre mig klog på film, men i mit hoved, så klarede skuespillerne det ret godt. Tror ikke det er gået manges næse forbi, at Nikolaj Lie Kaas spillede hovedrollen som Dirch og til det kan jeg kun sige en ting: han var formidabel! Hvis du ligesom jeg var vild med Dirch Passer, så må du lige et smut forbi din biograf ;)

Nu står den på en tur til købmanden efter fløde, jeg vil lave råcreme til mit frugt i eftermiddag :)

1 kommentar:

Rebecca sagde ...

Nej, One Moment, One Morning er skrevet af Sarah Rayner, mener jeg. :) One Day er skrevet af David Nicholls.

Du burde se at læse den - den er rigtig god og sød!