torsdag den 16. juni 2011

The things about summer..

Alexia inspirerede mig til det her indlæg. Var faktisk bare ved at kommentere, men nu bliver det et indlæg i stedet..


  • Min ynglingsduft om sommeren er nyslået græs eller duften når det lige har regnet stille og roligt
  • Den lyd jeg hader mest om sommeren, er når naboen slår græs, netop som jeg har lagt mig til rette for at høre musik/læse/hvile
  • Ynglingslyden om sommeren er børn der leger - også selvom det kan larme
  • Jeg elsker at se på de små børn der leger i sandet.
  • Jeg elsker den varme sol, der får isen til at smelte inden man får den pakket ud



Alexia inspired me to do this post.
I love the smell of grass and when it have just been raining. The sound I hate the most is when I've just made myself comfortable and are about to read/listen to music/relax and my neighbor starts to mow the lawn. The sound I love the most is children having fun. I love to watch to kids playing in the sandbow. I love the hot sun, who makes the ice melt before I've even opened it.

Ingen kommentarer: