torsdag den 2. juni 2011

Home made face mask

Jeg har i dag prøvet mig med noget nyt. Synes det er utroligt så dyre ansigtsmasker kan være, hvis man vil have nogen uden alt muligt kemi i, så jeg fandt en opskrift selv. Jeg brugte en halv avocado (moden!), æggehviden fra et æg og en spiseske citronsaft. Den ser ikke særlig lækker ud, men til gengæld dufter den godt ;)
Den stivnede efter to minutter i ansigtet og jeg lignede en alien. Jeg synes rigtig godt om den, den virkede efter hensigten, min hud ser ikke fedtet ud, den føles mere naturlig og blød. Jeg kan absolut anbefale alle at prøve den! Og så er den jo ret billig :)



Today I've tried to make my own face mask. I used a half avocado (very soft!), an egg white and one spoon of lemonjuice. It looks disgusting, I know, but it smells good ;) I really liked this mask, my skin feels really soft and isn't oily anymore :)
It's cheaper than to buy face masks and I can absolutely recommend this one! And I think it's a lot healthier than the ones you buy with a lot of chemicals..
Go for it! :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det nå jeg prøve en dag :) Jeg er rigtig glad for ansigtmaske, men det er synd at bruge mange penge på de der små poser.

Didde sagde ...

Lost er en fantastisk tv-serie! :D
Jeg gav 270 kr. for den på adlibris.com, hvilket var det billigste den kunne findes til. :D