onsdag den 16. februar 2011

Vis os dit kæledyr

Denne uges tema i "Vis os" på DWC er kæledyr. Så jeg vil da lige vise min lille hund :)

Ja hun kan godt lide sne, hvis nogen er i tvivl ;) Derfor er hun også vældig tilfreds nu, med den mængde vi har fået i nat! Det her billede er fra december 2009, men haven i dag ligner næsten det samme.. Der er næsten lige så meget sne!

Jeg er ikke en fan af hundeskove på nogen måder, men jeg har været der en gang eller to. Det her billede er fra en skøn efterårsdag i 2009.
Jeg bryder mig ikke om konceptet med bare at komme og slippe sin hund løs og lade den rende over til alt hvad den vil. I min verden spørger man folk først, hvis man vil have ens hund og deres til at lege sammen. Også i en hundeskov! Det er som om folk ikke rigtig har forstået at hundeloven også gælder i hundeskoven, dvs. man skal have kontrol over sin hund, hvis den er løs.

Og det her billede er så fra sommeren 2010. Hun elsker at rende ude på fælleden i flexlinen :) Her står hun halvt nede i en "grøft".

Ingen kommentarer: