fredag den 11. februar 2011

Vis mig dit skrivebord

Jeg tog Anjas udfordring op og viser her mit skrivebord:

Vil lige anbefale at forstørre det ;) Den lille boks jeg har gemt væk nederst er diskoprydning jeg er igang med. Ellers har jeg ikke noget spændende liggende.. Jeg er ikke fan af at klistre sit skrivebord til med alle mulige ikoner, så jeg har lavet en mappe til alle de ting man ellers har liggende.. Så er der et ur og p3 netradio. Resten giver vel lidt sig selv :P
Baggrunden er The Vampire Diaries - dog er jeg ked af man ikke rigtig kan se Caroline, men jeg har lidt i tankerne at begynde at lave mit egen wallpaper i stedet, så det gør ikke så meget..

Reglerne var vidst at man skulle tagge folk, men jeg håber folk bare er med på legen. Elsker at se folks skriveborde! :)

Ingen kommentarer: