tirsdag den 15. februar 2011

Valentines-leg

Anne har tagget mig i en lille valentines-leg.

Regler:
-Link til den du er blevet tagget af
-Svar på spørgsmålene
-Tag to andre bloggere

Hvornår startede du din hjemmeside?
Puuuha.. Første indlæg skrev jeg 21/2-2009. Så næsten to år siden. I kan dog ikke se de gamle indlæg, dem har jeg deaktiveret :).

Nævn tre romantiske ting:
Hmm... Kysse i regnen. Ligge under åben himmel og kigge på stjerner. Få et kærlighedsbrev uden afsender.
Dog er Valentins dag ikke noget jeg gør mig i. Jeg bliver meget mere glad, for de små ting i hverdagen. Man skal da fejre kærligheden hver dag :) Jeg vil ikke have gaver "bare fordi det skal man jo den dag" - jeg vil have gaver, fordi folk har lyst til at give mig dem.

Nævn en anden blogger du synes, fortjener lidt kærlighed:
Uh! Xenia skal helt klart have en portion!

Hvorfor elsker du din egen blog?
Uh, jamen det ved jeg da heller ikke om jeg gør.. Jeg kan bare godt lide at blogge, synes det er så hyggeligt :)


Jeg tagger Anja og Louise Cecilie

Ingen kommentarer: