mandag den 21. februar 2011

Hverdagsblogging for forandringens skyld ;)


Uh, så kommer der lige straks Natholdet. Hvor jeg glæder mig! Synes det var så genialt!! Så det skal jeg selvfølgelig se igen.
Udover det har jeg travlt med at læse Vampyrens mærke af P. C. Cast & Kristin Cast. Jeg er også i gang med Harry Potter og de vises sten af J. K. Rowling. Det er dog på lydbog. Det er Jesper Christensen der har indtalt den og jeg må indrømme jeg er ret vild med hans stemme. Kan godt huske ham som Nanas far og synes han var ret god. Jeg har jo aldrig rigtig fået læst Harry Potter, skriften skærer mig simpelthen i øjnene. Den flyder nærmest ud. Så er det altså mange, mange sider at tygge sig igennem! Og jeg er jo slet ikke noget i nærheden af ordblind normalt ;o)

Uh og lige om lidt er det jo lørdag og så skal jeg til julefrokost hos Tanja med en masse andre bloggere. Er sikker på det bliver hyggeligt!

Ingen kommentarer: