onsdag den 8. december 2010

Ny bog! :)

Så blev jeg da endelig færdig med Pigen med den blå cykel.
Det var en større omgang! Er stadig ikke helt sikker på, hvad jeg egentlig synes. Det er nok alt i alt noget med, at jeg egentlig synes den var ret god, men tung at læse. Kunne godt have tænkt mig den var lidt lettere i sproget; bare de franske navne... Puha! Altså der var f.eks. en François og Françoise. Det kunne godt blive lidt forvirrende :P

Nu skal jeg i gang med den næste bog, det bliver Hundehoved af Morten Ramsland. Kunne desværre ikke lige finde et godt billede. Jeg kunne have taget et af den, har den liggende, men det er jeg for doven til lige nu ;o)
Jeg har ikke rigtig nogen idé om, hvad det er for en slags bog, men er spændt på at komme igang med den! Håber det går lidt lettere, end det gjorde med den sidste bog.

Ingen kommentarer: