lørdag den 25. december 2010

Julegaver 2010




Hey hov! Så rundede jeg de 25 faste læsere - tak skal i have :)
Jeg tænkte, jeg ville fortælle om mine julegaver. Ikke for at prale, men fordi jeg selv synes det er sjovt, at læse hvad andre har fået :)

Mor og far: En Samsung 1,5 tb ekstern harddisk
Lillesøster: Tre neglelakker og
Mormor og morfar: Grønt støv af Sara Blædel (som skal byttes til Kun ét liv (den jeg har, er faktisk min venindes, så vil gerne have den selv)) og
Onkel 1 og onkel 2: Gelesåler til høje sko og gavekort til Matas
Oldemor: Penge, skal nok bruges på et fint led til mit Pandora armbånd

3 kommentarer:

Amanda sagde ...

Jeg har læst alle Shopaholic bøgerne, lige bortset fra den sidste :D
---
Tillykke! Jeg prøver og håber altid så meget på at få den dumme mandel! :D

Irene E. Jensen sagde ...

Jeg har de to første og så den her :P Har ikke læst dem endnu, har så meget jeg skal nå at læse :)

Tak tak! Jeg havde selv købt mandelgaven, så.. :P

Emma sagde ...

Sikke nogen fine gaver!