torsdag den 2. december 2010

Blog challenge dag 20 + 21 + 22




Dag 20
Et billede der får mig til at smile
Der var engang, min dejlige hund var bange for vand, men det ændrede sig i sommeren 2009 - og i år gik hun da helt til den! Det her billede får mig til at smile, fordi det er min hund der hygger sig ude i havet. Det er bare skønt! Landet i baggrunden er Fyn ;o)

Dag 21
Et screenshot af mit skrivebord
Er nomalt tilhænger af MEGET god orden på skrivebordet, men det holder jeg ikke helt på den her "reserve"-computer :)

Dag 22
Mit ynglings-album
Nephew - USADSB. Ja, dengang i 2004 blev alt bare ændret på den musikalske front, for mit vedkommende.



Og nu vil jeg så stoppe for i dag, her dufter af hjemmelavede æbleskiver, men kan høre mutter bande lidt derude, det går vidst ikke helt godt ;o)

Ingen kommentarer: