lørdag den 6. november 2010

Eat, pray, love - på film! :)

Jeg har et nytårsfortsæt!!
At blive bedre til at indsætte billeder i min blog :b

Nå, jeg har været i byen her til formiddag med mor og søster. Jeg fandt mig lige et par meget mørkeblå hverdagshæle, et par super lækre blå stilletter - som jeg faktisk ikke helt kan gå i, så nu har jeg to måneder til at øve mig i inden nytår. Fik også et par bluser og vaskeklude :)

I forbindelse med at vores biograf er bygget helt om og blevet meget større, kan man få visitkort rundt omkring i byen, så man kan købe to billetter for en billets pris. Jeg skal helt sikkert ind og se Eat, Pray, Love med mor. Jeg vidste slet ikke den kom på film, men jeg vil virkelig gerne se den. Og udfra traileren så den fin ud. Så det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer: