lørdag den 13. november 2010

Blog challenge dag 2 + 3

Dag 2, meningen med mit blognavn
Jamen altså, unge tanker... Nok fordi jeg ikke vidste hvad jeg lige skulle kalde den? Tror jeg.. Kan ikke engang huske det haha! :P

Dag 3, hvad jeg har lavet i dag
I dag har faktisk været en pænt kedelig dag. Jeg stod op kl. 9, spiste morgenmad og lavede fødselsdagskort til mormor. Så har jeg stenet lidt computer, mest bare youtube i dag. Og så så jeg starten af Befri Willy med min søster, men så skiftede vi til Olsen Banden. Til aftensmad laver fra stjerneskud, mor er på arbejde. Og så skal vi spille Bingo Banko.
Nå ja! Så har jeg ordnet akvarie, både ind- og udvendigt. Har pudset det, så nu kan man lige pludselig kigge ind ;o) Og så rensede jeg for alger indvendigt - og skiftede selvfølgelig vand.

Tja, det var den lørdag.. :)

Ingen kommentarer: