fredag den 6. januar 2012

YAYAYAYAY!

Det her indlæg vil nok kun interesse en brøkdel af jer, beklager!
I DAG ER DET NYE AFSNIT AF THE VAMPIRE DIARIES UDE!!
Nøj hvor har jeg været spændt på det afsnit!! Og blev ikke skuffet!

Synes lige vi skal bringe lidt stemning ind, så nu får i lige de tre videoer jeg har lavet :) Er ikke så erfaren ud i alt det der moviemaker halløj ;)








Har i set det (det nye afsnit: The New Deal)? Hvad synes i?
Jeg er såååå glad :D Også selvom i nok kan fornemme, jeg burde være lidt sur over slutningen. Men det er jeg altså faktisk ikke :D

4 kommentarer:

Eeyorenyk sagde ...

Jeg er simpelthen SÅ skuffet over den behandling jeg har fået i min nuværende bank, gennem længere tid. Jeg hader at låne penge og kan godt lide at have styr på det hele, betale mine regninger osv.
Et katastrofalt bilsalg gjorde desværre at jeg måtte låne nogle penge, midlertidigt, via en kassekredit. Penge der ville kunne afdrages pr. 1. februar. Men neeeeej - Nu har banken da så valgt at fjerne kassekreditten, så jeg står med et gevaldigt overtræk, ubetalte regninger og egentlig uden mulighed for at have penge resten af måneden, hvis jeg da ikke vil betale endnu flere renter. F*ck en behandling altså! :(

Har dog hørt at den anden bank skulle være helt anderledes, så jeg krydser fingre for at de vil tage mig som kunde, trods de skal låne mig penge som det første - Og jeg så kan få afdraget det hele efter planen og være færdig om et par måneder, i alt. :)

Eeyorenyk sagde ...

Tak. :D Jeg håber det hjælper så. ;)

Sabrina sagde ...

FY! Hehe .. Kan du så komme i gang! :P

Det håber jeg også. Siger du til, hvis det ikke virker? :)

Mathilde sagde ...

Jeg synes nu heller ikke, at Just Dance er helt nemt - og den måde, den måler ens bevægelser på, fungerer ikke altid optimalt.. Men man kan næsten ikke andet end at blive i godt humør af at danse, så det kan jeg meget nemmere motivere mig selv til end en tur i fitnesscenteret :P