fredag den 16. december 2011

Julechallenge #15 + #16

I går fik jeg ikke lavet blog, beklager meget. Er desværre blevet syg (igen!). Det er kun en lille måned siden sidst. Super øv! Men er der jo ikke så meget at gøre ved. Ligger bare på sofaen med min dejlige dyne og skal til at se Hercules. Intet bedre end Disneymagi, når man er syg!

I går skulle jeg skrive om noget, jeg er stolt af. 
Den pokal til højre for den største er jeg meget stolt af! Jeg fik den til junior DM i 2006 med Quality. Vi stillede op i en begynder B prøve og hun var kun omkring 1½ år - faktisk lige i anden lømmelalder! Men det gik bare sååååå godt!! Vi fik 92 point (ud af 100) og vandt! Det kan godt være, der kun var tre deltagere i kategorien, men det er ligemeget. Dommeren var en jeg synes rigtig godt om, han er så rar og flink og god til at forklare tingene, og han dømte som var det et "rigtigt" DM - dvs. han var mere skrap end normalt. Så det var super godt gået! Junior DM vil sige at det var for unge hundeførere, fra 10-18 år, mener jeg. Derfor der heller ikke var flere deltagere ;) Den pokal betyder bare rigtig meget for mig.


I dag skal jeg så fortælle om mit største ønske. Det er svært at vise, så jeg nøjes med at fortælle: Et godt 2012! At min familie og omgangskreds er lykkelige og ikke bliver ramt af sygdom. Det kunne jeg godt tænke mig :)

Ingen kommentarer: