onsdag den 7. september 2011

Nyt på bogreolen #6

Klub død (True Blood #3) af Charlaine Harris

Troldbunden (Sagaen om isfolket #1) af Margit Sandemo

Ragnhilds saga af Lone Mikkelsen

Er SUPER MEGA HELT VILDT MEGET LYKKELIG over at finde Klub Død til kun en 50'er! Jeg vil helst have en serie i samme "slags". Dvs. nu har jeg etteren og toeren på dansk i hardback, så vil jeg også helst have resten sådan. De er bare så dyre! Så blev helt varm indeni! Godt nok er coveret ikke perfekt, men til den pris kan jeg altså godt selv lige give det en klud.
Troldbunden fik jeg til 40 kr., mens jeg kun måtte af med en rund tier for Ragnhilds saga! :) Elsker bare Føtex' bogudsalg! :)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

God smag i serier, det må jeg sige! :D. Dem ser jeg også, bort set fra The lying game. Er det en god serie? Jeg har hørt at den skulle være god, men har slet ikke tjekket den ud ;D

Eva sagde ...

Dén tror jeg at jeg vil tjekke ud så. Bare for at se om det måske kunne være noget.. :D

Jeg glæder mig i hvert fald til Alcatraz, selvom den ser lidt mærkelig ud. Ret vild trailer. Men jeg er sikker på, at den nok skal blive spændende ;D