onsdag den 7. september 2011

Hygge med mormor

Først: I blogger for lidt! Jeg synes ikke der er noget at læse for tiden altså. Haha :)

I dag har jeg været i Kolding Storcenter med min mormor. Jeg fik købt tre af min søsters adventsgaver (den første købte jeg i går), så nu er det på plads. Og udover det fik jeg også købt julegave til min mor og onkel - så nu mangler jeg faktisk kun tre julegaver! Min fars, min søsters og min anden onkels. Jeg ved dog hvad de to mænd skal have og min fars kan først købes i november.. Det er dejligt! Der er altid så mange skønne tilbud i december og der står jo bare mit navn på alting, så jeg er jo nød til at slå til. Og så har jeg jo ikke også råd til gaver. Så nu er det snart overstået. Og mors fødselsdagsgave er på plads, det samme er mormors (næsten! Ved da hvad hun skal have!)... Og så er der kun fars fødselsdag inden jul også og der skal han også have noget, som først kan købes i november.
Jeg GLÆDER mig til at kunne slappe af og glemme alt om at spare i december!
Ja jeg har jo stadig ikke nogen telefon, så igen må I nøjes med et paint billede, beklager ;)

I går købte jeg også lidt bøger, dem får I i et indlæg for sig selv om et par minutter ;o)

Ingen kommentarer: