søndag den 27. februar 2011

En lille en...



Ih hvor er jeg altså hvalpe-skruk. Jeg kunne godt tænke mig en lille grå tæve. Eller sort, som hende på billedet. Det er bare svært nok at få et sted at bo med én hund, folk stejler så snart de hører det er en Schæfer. Så det vil næppe blive lettere med to. Men når jeg engang finder det rigtige sted, så skal jeg helt sikkert ud og have en mere :)

Jeg blev ellers vækket kærligt til morgen. Eller skal jeg sige nat? Kl. 04.15 kom der en hund og slikkede mig i hovedet. Så mente hun det var tid til at stå op! Min far plejer jo at stå op ved den tid til hverdag og hun havde ikke lige fanget, at det altså er søndag. Hun faldt dog til ro igen forholdsvis hurtigt :)
Og tro det eller ej... Hun er allerede gået op i seng igen. Kl. 19! Ja b-hund, det er hun altså ikke ;)

Ingen kommentarer: