fredag den 10. december 2010

Dag 29 + 30

GUESS WHAT!
Jeg har fået min computer tilbage!! Jeg ved ikke hvad de har lavet, kan ikke rigtig tyde følgesedlen... Måske de har skiftet harddisken? Nå, men nu virker den i hvert fald og hold fast hvor er det bare lækkert!

Dag 29
Dagens outfit. Hmm. Haha. Ja et billede får I ikke, det er jeg for forfængelig til ;)
Jeg vågnede og følte mig ikke helt tip top, har ikke rigtig sovet i nat pga. slim i halsen, så jeg har noget trist tøj på. Dynesutsko, et par treggins, en hvid basis top og en mint-farvet fleece trøje. Og så et rødt/hvidt tørklæde. Haha. Så virkelig bare søndags-tøj!

Dag 30
Hvor er jeg om 5 år? Ja, det ved jeg ikke. Jeg håber meget, jeg har et barn eller to og er i gang med at stifte familie. Ellers er jeg i gang med at læse til bioanalytiker i Odense. Og ja, puha, jeg ved det ikke... Jo så har jeg forhåbentlig stadig Quality og også gerne en kat :)

Ingen kommentarer: