onsdag den 8. december 2010

Blog challenge dag 27 + 28

Dag27
En samling jeg har. Øh, hvad skal jeg skrive her? Samler ikke på andet end god karma :P Da jeg var lille samlede jeg på ispinde og sten, for så ville jeg bygge en hestestald, når jeg havde nok. Da jeg blev lidt ældre, var det servietter jeg kastede min kærlighed. Har også samlet på Diddl-papir, Spice Girls billeder og kasketter.

Dag 28
Det her billede er fra juleaften sidste år. Det er mig og min søster. Vi brugte det til at sende mms rundt til folk og ønske god jul :)

Og det her billede er så en måneds tid gammelt.. Jeg har fået nye briller! Og fået mere "naturlig" hårfarve - selvom billedet her nok mest viser det modsatte haha :)
Hmm, måske er mine kinder også blevet lidt rundere? Haha.

I hvert fald er der sket det, at jeg har taget på og er gået omkring 2 buksestørrelser op. Men det kan man jo så ikke se her :)


1 kommentar:

Annette sagde ...

Jeg synes at du er rigtig fin :)