tirsdag den 4. september 2012

Top ti tirsdag: Efterårets TBR liste.




Top Ten Tuesday is an original feature/weekly meme created here at The Broke and the Bookish. This feature was created because we are particularly fond of lists here at The Broke and the Bookish. We'd love to share our lists with other bookish folks and would LOVE to see your top ten lists!

Each week we will post a new Top Ten list  that one of our bloggers here at The Broke and the Bookish will answer. Everyone is welcome to join. All we ask is that you link back to The Broke and the Bookish on your own Top Ten Tuesday post AND add your name to the Linky widget so that everyone can check out other bloggers lists!

Ugens tema er bøger på min efterårs TBR liste og lad mig starte med at sige jeg giver en is, hvis i kan gætte den første bog! ;)

1. The Casual Vacancy af J. K. Rowling - Ja, det havde i vel set komme? Er godt klar over, det er noget helt andet end HP, men jeg har vænnet mig så meget til tanken nu, at jeg tror, det bliver super godt! 

2. Sweet Evil af Wendy Higgins - Ja, den har jeg snart vist 100 gange. KAN IKKE VENTE MERE, AAAAARGH!!! Og så var den udsolgt i London, hvad sker der lige for det?! 

3. Throne of Glass af Sarah J. Maas - Ja, den er jo nok også en af årets mest ventede bøger, eller hvad? Glæder mig i hvert fald.

4. A Game of Thrones af George R. R. Martin - Jeg ved godt, jeg ikke har sagt mange pæne ord om den her bog før, men jeg vil altså igennem den! Og det skal være snart...

5. Beautiful Disaster af Jamie McGuire - Er ikke helt sikker på, hvad det her er for noget? Spændende lyder det! 

6. Ravkikkerten af Philip Pullman - Fordi jeg skal gennem serien igen og det er hyggeligt med te, tæppe og gensyn med et par gode venner.

7. Sister af Rosamund Lupton - Har glædet mig til at bladre gennem denne bog og dette efterår tror jeg endelig det sker. Jeg glæder mig allerede.

8. I'll Be There For You af Louise Candlish - Kan i mærke søstertemaet der går igen? ;) Det var faktisk det, jeg blev fanget af i første omgang. Håber den er god!

9. Martin & Victoria af Klaus Lynggaard - Læste den i folkeskolen og kunne ikke lide den. Dog står den meget tydeligt i min erindring den dag i dag, så der var helt sikkert noget over den og jeg er nu klar til et gensyn.

10. Sofies Verden af Jostein Gaarder - Hvem er jeg, hvor kommer jeg fra? Kan I høre Kandis synge det? ;) Jeg har læst bogen mange gange og vil igennem den en gang til.

1 kommentar:

Nikoline sagde ...

Jeg nyder oprigtigt min tid i Odense, og når jeg har sådan et særsyn at stå op til om morgen, så gør det slet ikke så meget, at skulle forlade den varme dyne. ;)