tirsdag den 31. juli 2012

Top ti tirsdag: Jeg vil gerne bytte plads med...




Top ti tirsdag er hosted af The Broke and the Bookish. Hver tirsdag er der et nyt tema.
I denne uge er temaet "Top Ten Characters I’d Like To Switch Places With For 24 Hours", altså karakterer jeg ville bytte plads med i 24 timer.

1) Hermione Granger fra Harry Potter serien af J. K. Rowling. Det giver vel lidt sig selv? Hun er for sej!

2) Lucy Pevensie fra Narnia fortællingerne af C. S. Lewis. Okay, indrømmet, jeg har endnu ikke læst dem, men har kun set filmen. 

3) Lyra Belacqua fra Det Gyldne Kompas serien af Philip Pullman. Hun går så grueligt meget igennem, men jeg er betaget af hendes viljestyrke.

4) Laura Ingalls Wilder fra Det Lille Hus På Prærien serien af Laura Ingalls Wilder. Ville bare gerne opleve USA på den tid.

5) Rebecca Bloomwood fra Shopaholic serien af Sophie Kinsella. At bruge så mange penge...det gad jeg altså godt! Og så når jeg jo at forsvinde efter 24 timer, så der vil naturligvis ingen konsekvenser være. Åh fryd!

Er det ikke lidt ynkeligt, at jeg ikke kan komme på flere? :/ Vil holde mig til kvinder.. Og der er altså bare ikke sindsygt mange, jeg vil bytte plads med. Jeg har ikke brug for mænd der er utro, mænd der ikke vil have mig, en skrækkelig familie, tusind pinlige oplevelser osv. Det har jeg jo masser af i forvejen :P 

Og det her er så indlæg nummer 400. Det er da alligevel helt utroligt! :D

Ingen kommentarer: