søndag den 6. maj 2012

Misundelse er en grim ting

Kender I det med, at være misundelige? Sådan har jeg det hver gang jeg ser min hollandske venindes tegninger. Det hjælper bare ikke ret meget, når man bare kun sidder og er misundelig. Nu har jeg besluttet mig for, at gøre noget ved det.
For en lille uges tid siden forsøgte jeg mig med Jared Padalecki. Skal jeg være helt ærlig, så ligner han jo bare en indianer! Ups.
Originalt foto

Jeg prøvede så igen i fredags, hvor Nathaniel Buzolic var den (u)heldige. Er langt mere tilfreds denne gang, hvis vi da lige dropper håret. Og så skal det også lige siges, at scanningen slet ikke er så god, der er mange flere skygger på originalen.
Originalt foto
Hvem jeg skal kaste mig over nu, det ved jeg ikke, men jeg glæder mig til at komme igang. Har fundet ud af, at en stor del af hemmeligheden er tålmodighed, hvilket jeg ikke ejer så meget af, men tiden flyver altså bare afsted, når jeg sidder der med en blyant i hånden.

6 kommentarer:

Linda sagde ...

Prøv at tegne nogle kvinder. De lidt mere afrundede træk gør det lettere, så det er en rigtig god øvelse :)

Frk. Hyms sagde ...

Lækre tegningerne, jeg kan bare slet ikke tegne og har efterhånden lært at leve med det.
Er helt enig i, at slutning i "For min søster skyld" er tåbelige, men kan samtidig godt forstå hvorfor den er blevet skrevet sådan. Det er "den nemme løsning" :/

Anonym sagde ...

Enig med humlebi, om at du skal prøve at finde nogle motiver der er knap så kantede og så lærer der fra :)
Første tegning ligner lidt Michael Jacksons næse ;)

Men øvelse gør mester.
god blog i øvrigt.

//Daniella

Sabrina sagde ...

Det ser godt ud, bedre end hvad jeg kunne have gjort :)

Anonym sagde ...

Jeg synes det ser mega godt ud og at det ligner virkelig godt :D

Eeyorenyk sagde ...

Bare rolig, ingen smides AF listen - Jeg vil bare gerne have nogle flere på. :p