lørdag den 1. oktober 2011

Er du kattemenneske?

Det er jeg faktisk ikke. Er stort hundemenneske! Meeen synes nu alligevel katte er skønne!
I dag tog jeg på tur med min søster og mit kamera. Jeg er langt fra tilfreds med alle billederne, men det tager jo lidt øvelse :) Vi skule have gået en lang tur på Trelde Næs, men så faldt vi jo lige over nogen små kattekillinger og lige pludselig var der bare gået en halv time. Men de var simpelthen bare så søde! Man fik jo helt lyst til at stjæle dem ;)
De var vant til at være i hænder, vi kunne i hvert fald komme tæt på, og hvis vi rakte hånden frem kom de hen og gned sig op af den. Jeg aner ikke noget om kattesprog, men havde de været helt bange, var de vel løbet deres vej :)

-Er godt klar over billederne er grynede, men klik dem endelig store, så går det over :)





Ingen kommentarer: