torsdag den 23. juni 2011

Nyt på bogreolen #2

Jeg har gjort det igen...Købt bøger. Ups! Ups med ups på. Men til mit forsvar: Der var tilbud. 5 for 100

De nye koners klub. Den lød sjov :) Derfor røg den med.

Denne bog lød bare som en jeg var nød til at læse, derfor.

Har ingen idé om hvorfor jeg købte den her. Den var bare så...flot! *rødmer*

Odd Thomas har jeg hørt lidt af på lydbog, den var spændende. Så nu vil jeg læse den..

Odd for evigt, tja, det var jo toeren i Odd Thomas serien... ;)


Som i kan høre har jeg super mange undskyldninger! Og derfor besluttede jeg mig også for ikke at købe flere bøger, før jeg har læst 10 af dem jeg har stående herhjemme.. Jeg besluttede det da jeg købte dem her, i forgårs, og siden har jeg jo læst Mit liv som tyv, så jeg har kun 9 igen :)

1 kommentar:

Mark S. Svensson sagde ...

Hele serien om Odd Thomas er gode bøger. Spændende, nostalgiske og ofte rørende. Jeg har hørt dem alle som lydbog, fordi Thomas Gulstad har en virkelig god stemme, og fordi lydbøger er en god måde at få nået læsningen på, hvis man har lidt tendens til at lave andre ting i stedet for at sætte sig med en bog.