onsdag den 27. april 2011

Påskefrokost

Jeg er ikke sikker på, jeg har fortalt jer det... Men jeg skulle til påskefrokost i lørdags sammen med hundevennerne fra lejr. Nøj hvor jeg bare glædede mig. Festen skulle starte med grill 18.30 og så ellers bare fest resten af natten...
For mit vedkommende sluttede festen så kl. 23....

4.30 vågnede jeg så i en seng. Og hvad der var sket, det ved jeg ikke... Har dog fået lidt at vide, men vil spare jer for detaljerne...
Jeg ved, at jeg delte en flaske hvid- og rosevin, fik en cider og drak et shot tequila og vidst også et shot galiano... Men jeg har vidst drukket en del mere end det, tror jeg...
I hvert fald, så kan jeg nu konstatere at jeg aldrig nogensinde i nuværende eller fremtidige liv skal være så fuld igen! Jeg havde - naturligt nok - tømmermænd søndag, men jeg havde det sgu stadigvæk dårligt mandag og tirsdag!! Først i går aftes var jeg nogenlundefrisk og i dag har jeg det så ok...

TRE DAGE med tømmermænd.... Nej tak du! Aldrig nogensinde igen!!

Men jeg vil dælme håbe jeg hyggede mig, ellers har prisen godt nok været høj..
Jeg håber i andre havde en god påske med lidt færre tømmermænd ;)

1 kommentar:

Xenia sagde ...

Haha xD
Jamen så har du også prøvet det jo :b

Godt du er frisk igen i hvert fald!