lørdag den 19. marts 2011

Påske nørkling

Beklager billedekvaliteten ;o)
Jeg var lige en tur i Panduro og Bilka i dag, så fik lige købt fire nøgler garn til hækling. Jeg fik startet helt forkert op med hæklingen, så derfor ser den lidt deform ud ;o) Det skal blive til en form for påskekylling når den er færdig, jeg mangler lige at hækle vinger, fødder og næb.
Hvis i har mod på det samme, så er opskriften fundet her http://www.lionbrand.com/patterns/80103AD.html?noImages=
Der er masser af gratis opskrifter på alle mulige små, søde ting. Man skal bare oprette sig som bruger, det er helt gratis.
Er bare stolt over at have hæklet noget færdigt (jaja, så godt som i hvert fald!), for min tålmodighed er jo, som i nok ved, ikke eksisterende ;o)

Det gør jeg måske senere i aften, men nu skal jeg koncentrere alt mit held om Bingo Banko ;o)

Ingen kommentarer: