mandag den 24. januar 2011

Mindehjørne

Jeg har endelig fået lavet mit mindehjørne ved siden af akvariet. Jeg har valgt at sløre billedet af min bror, da jeg ikke har lyst til at hele internettet kan se ham, det er for privat, synes jeg. Der er tre lys og en porcelænsfigur jeg har arvet af min oldemor. De to små grise er faktisk ti salt og peber, men jeg synes de var rigtig søde. Dem har jeg også arvet fra min oldemor. Og så er der en blomst; lige nu påskeliljer. Det er planen der skal være friske blomster hele tiden :) Jeg synes selv, det er blevet fint. Jeg overvejer, om jeg også skal sætte et billede af min oldemor - jeg skal bare finde et først :)

1 kommentar:

Xenia sagde ...

Det er simpelthen så fint søde <3. Det kan du godt være stolt af og jeg er sikker på, at de begge 2 finder det rigtig vidunderligt, at du har givet dig tid til at lave et så fint hjørne :) <3