søndag den 2. januar 2011

Gråt i gråt

Åh hvor har jeg bare ikke overskud til at blogge! :/ Min oldemor er stadig meget syg... Vi taler om timer nu. Så nu ved i hvorfor jeg måske er lidt fraværende nu og de næste par dage..

Men jeg kan da fortælle jer, hvad jeg har af planer (eller skulle jeg sige tv-planer?) de næste par dage.. Jeg satser på enten at se Jordens Søjler mandag-torsdag eller at optage det og så se det en af de kommende uger.. Er jo lidt sent det kommer!
Og så skal jeg se Armadillo på torsdag. Jeg var en af dem, der var i biografen og se filmen. Jeg var meget imod krigen da jeg tog afsted og en "bekendt" af mig, havde netop mistet livet dernede. Da jeg kom hjem, var det med en følelse af at forstå hvorfor de vælger at tage afsted. Den var rigtig god, så jeg glæder mig til et gensyn! Og vil bestemt anbefale den til jer også.

Så overvejer jeg, om man skulle give DRs nye serie Lykke en chance? Jeg synes umiddelbart, den ser ringe ud. Men man skal jo aldrig sige aldrig, det kunne jo være....
Ellers fik jeg jo også boksen med 24 timer, som jeg kunne give mig i kast med... Og mangler jo også et par sæsoner af FRIENDS.

Jeg håber i kom godt ind i det nye år :o)

Ingen kommentarer: