tirsdag den 11. januar 2011

Blogleg

Hos Budgetlivet fandt jeg lige denne lille leg..

Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Telefon og...sko ;o)
Favorit makeup mærke: Er i gang med at skifte til noget uden parabener og parfume, så lige nu har jeg ikke noget.
Favorit blomst: Orkidéer og primulaer
Yndlingstøjbutik: Hmm.. New Yorker!
Favorit parfume: En eller anden underlig som jeg ikke kan huske navnet på. Googler man den, kommer der en masse tjekkiske sider :-O
Høje hæle el. flade sko: Høje
Får du gode karakterer: Ja det vil jeg sige.
Yndlingsfarver: Rød
Drikker du energidrikke: Nej
Drikker du ofte juice: Af og til... Ynglings er klart ananas! Men ellers bare æble.
Kan du lide at svømme: Tja, det har jeg faktisk ikke lige tænkt over?
Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Det afhænger! Hvis det er som tilbehør til bøf f.eks. så gør jeg. Hvis det er på fast food steder gør jeg ikke.
Yndlingscreme: Niveas blå tindåse til kroppen, Oriflame Pure Skin til ansigtet.
Vil du gerne giftes en dag: Ja, kæmpe prinsessedrømme på det punkt!
Bliver du nemt sur: Ja... Ups!
Kan du godt lide at jagte spøgelser: Spøgelser?? Øh..
Har du nogle fobier: Edderkopper!
Bider du negle: Nej, jeg piller i dem :S
Har du nogensinde haft en nær dødsoplevelse: Ja.. Ikke noget jeg har lyst til at fortælle om :o)
Drikker du kaffe: Ja, af og til. Min mave opfører sig bare underligt. Nogen gange er den ikke glad, andre gange er det fint. Men er specielt glad for irish coffee og cafe latté!

Ingen kommentarer: