mandag den 20. december 2010

Status over året

Hey! Mine ELF neglelakker er endelig på vej. Men regner nu ikke med de når frem inden jul :(


Diva Power Blog fandt jeg denne lille "øvelse", og tænkte det da lige var noget for mig!
-Hvis du selv laver samme "rapport", så smid endelig et link.


STATUS 2010:

Hvad har gjort størst indtryk på dig?
Min mor. Både i op- og nedturene har hun virkelig påvirket det her år for mig - på godt og på ondt. :)

Hvad er det bedste du har opnået?
At række hånden ud og bede om hjælp, og taget imod den, da den var der.

Hvad har den største udfordring været i 2010?
At acceptere tingenes tilstand

Hvad kan du klappe dig selv på skulderen over?
At jeg tog imod den hjælp, jeg bad om. At jeg tog sagen i egen hånd.

Hvad er du mest træt af, at du ikke nåede?
At løbe marathon! Ej.. Det ved jeg godt nok ikke lige helt. Måske at jeg ikke fik besøgt min oldemor da hun var rask, selvom hun boede meget langt væk.

Hvad er du allermest taknemmelig for?
De lysglimt det her år har givet.


ØNSKER 2011:

Hvad glæder du dig allermest til?
At få det endnu bedre, at få en masse nye oplevelser og møde en masse nye mennesker

Hvem vil du gerne se mere til?
Mark, hvis jeg kun må nævne en. Og så selvfølgelig XXX ;)

Hvad vil du bruge mere tid på?
At forkæle mig selv!

Er der noget, du har brug for at få sagt til nogen? Hvem?
Ja. Jeg vil ikke fortælle hvad og til hvem ;) Men drømmer vi ikke alle om en lille juleflirt?

Hvad ønsker du dig allermest for dine kære - og hvordan kan du bidrage til det?
At de går en lys og dejlig tid i møde. Om jeg kan gøre det store, det ved jeg ikke, men jeg kan i hvert fald hjælpe til ved at lytte.

Hvad er dit ultimativt største ønske?
Åh. Det ved jeg ikke. Mere vil have mere - det er svært at vælge :o)

Hvad vil du gøre anderledes i 2011?
Være mere spontan og bare tage nogen chancer. Have ja-hatten på.

Hvordan kan andre se og mærke på dig, at du har opnået det du gerne vil?
Jeg bliver forhåbentlig mere glad, for hver ting jeg opnår.

2 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Den må jeg prøve, når vi nærmer os nytåret :-D

Amanda sagde ...

Det er godt at nogle ville gøre det ;)