søndag den 26. december 2010

Hvor er de?


Da jeg blev konfirmeret i 2004, fik jeg et Pandora armbånd med to led og en halskæde med et led. Halskæden var med en vædder (mit stjernetegn). Armbåndet var med en salmebog og en kirke, hvor der stod dato i bunden, fordi nogen kongelige blev gift 14. maj 2004. Men hvor søren er de to led fra armbåndet? Kan virkelig ikke finde dem, og det er jeg faktisk lidt ked af. Salmebogen kan jeg jo bare købe igen, men kirken kan man jo ikke få med datoen i bunden mere :/ Har i nogen ideer?
Min mor har lige ryddet op i hendes smykker i dag - hun har en kirke og en salmebog på hendes armbånd, men der er ingen dato på kirken. Og jeg har selvfølgelig kigget i alle mine smykker.

1 kommentar:

Nikoline sagde ...

Hej Irene!
Ja, jeg mener absolut at det tæller som en magiskevne. Det er jo lidt à la røgtensyn.