mandag den 6. december 2010

Blog challenge dag 24 + 25 + 26

Dag 24
Hvad end jeg har lyst til. Den er svær! Der er jo så meget, kan man sige. Jeg kunne godt have lyst til at læse en god bog - eller hvad med en tur til Hawaii? Det ville vidst ikke være helt galt.
Åh jo! Så ønsker jeg mig også en kat!! :D Hvis du har en kat, vil du så ikke smide en kommentar med et link til billeder af din kat? :)

Dag 25
Hvad der er i min taske. Hvilken taske? Toilettaske? Narh, giver vidst sig selv :) Min hverdagstaske indeholder ikke ret meget i forhold til de fleste andres, har jeg indtryk af..
Men der er:
-Taskeparaply, vi bor jo i Dk
-Handsker, det er vinter?!
-Pung, når jeg altså er nogen steder
-Mobil, også kun når jeg er nogen steder
-Bind, skøn detalje ikke? Men det har vi vel nok allesammen
-Lige pt. indeholder den også en gammel S.E. oplader.. Jeg skulle have iPod oplader med til en ven, men tog fejl (ups!), og har ikke lige taget den op endnu.. :P

Dag 25
Mit favoritband for tiden. Det ved jeg ikke. Virkelig. Jeg har ingen anelse! Det er ret ærgerligt. Men har ikke noget jeg hører mere end andet lige nu. Mit favoritnummer må være det her:
Synes det er så god en mening. Man skal huske sig selv :)

Ingen kommentarer: