fredag den 5. november 2010

Skål skål!

Det kommer vel næppe som nogen overraskelse, at jeg skal i byen i aften? Har netop valgt mit tøj.. En blå/hvid stribet kjole, sorte/sølv leggins og sorte støvletter. Nu spekulerer jeg lige i smykker, hvad jeg skal vælge der..
Har nu også overvejet hvide stiletter i stedet, men har ingen lyse leggins :s Så det går nok ikke.
Men føj hvor bliver det koldt udenfor, puha.
Men jeg glæder mig i hvert fald. Jeg skal mødes inde hos Dennis, sammen med Louise, hvor vi skal have noget mad - sandsynligvis pizza. Og øl. Og så skal vi bare stene med youtube musik og sådan, inden vi skal i byen ved 20-21 tiden. Jeg glæder mig. Den får fuld gas! Ingen hæmninger i aften ;o) Jeg må huske at tage pinex inden jeg skal sove!

Og i morgen..står den vidst bare på Matador og en masse fast food. McD eller pizza. Og cola. Vil jeg tro. Haha.

Glædelig j-dag til alle, om I fejrer det eller ej :o)

Ingen kommentarer: