onsdag den 17. november 2010

Blog challenge dag 6 + 7

Dag 6
Et billede af mig fra 2007:
Billedet er taget i London, da jeg var der med 10. klasse. Ham der står bag mig var min kæreste på det tidspunkt - vi er stadig gode venner. De andre to taler jeg ikke længere med. Og igen; billedet er fra facebook, da jeg jo stadig ingen billeder har (:

Dag 7
Et billede af mig og min nærmeste ven - det bliver bare til "en god ven" :)
Ja det er så taget 2. juli i år, da jeg holdt sommerfest.. Klokken var nok omkring 4 da billedet blev taget, så hvis jeg ser lidt wasted ud...ja så er det nok fordi jeg også var det! :P haha. Men det var en ret lækker fest, det jeg husker i hvert fald. Vi startede kl. 19 og de sidste gik kl 5-6 stykker.. Og hvor var det fedt at man kunne sidde ude i lårkort kjole hele natten uden at fryse! :)

Ingen kommentarer: